Alla inlägg den 25 september 2011

Av tankarinatten - 25 september 2011 20:05

jag och ångesten har tagit varandra i hand och krupit i säng.

lagade broccolisoppa idag, det slank ner lite i alla fall.


har inte tränar på tre dagar nu, vilket känns otroligt jobbigt.

så ska ta igen det imorgonbitti vid 7 och så kör vi ett pass på kvällen också.


man är så medveten om vad som sker,

men ändå så omedveten.

det är så svårt att förklara sina känslor för någon,

hur allt spökar.

men börjar man inte berätta snart så kan ingen heller försöka förstå.

det är så otroligt svårt.

och man blir så rädd.

jag vill, men vågar jag?

vad kommer dem att säga?


än så länge så räcker det att skriva här,


Godnatt

Av tankarinatten - 25 september 2011 16:02

Refuse to feel anything at all,
Refuse to slip,
Refuse to fall.
Can't be weak,
Can't stand still,
You watch your back 'cause no one will.
You don't know why they had to go this far,
Traded your worth for these scars,

Av tankarinatten - 25 september 2011 11:04

solen skiner

jag är vaken sen några timmar tillbaka

ska plugga, men orkar inte

ögonen vill sova men det vill inte kroppen och tankarna.

sömn är något som är en stor bristvara i mitt liv just nu..

ständigt dessa konflikter!


varför kan ingenting gå smärtfritt någon enstaka gång för?

har i alla fall fått i mig frukost, lite yoghurt.

får se det positiva i det.


kvällen igår, det gick okej

men detgjorde förbannat ont och höll sig kvar tills jag somnade av utmattning inatt/morse.


Ha en bra dag!

Ovido - Quiz & Flashcards