Alla inlägg den 1 september 2011

Av tankarinatten - 1 september 2011 21:31

det dåliga samvetet vann och jag trotsade förkylningen så for iväg och körde ett lättare pass på gymmet, 1 mils cykling och lite lätta styrke övningar.

så himla skönt var det och det lär nog finnas spår av träningsvärk imorgon.


redovisningen gick helt okej, är inte nöjd med min prestation men vi  är godkända i alla fall!


kroppen och huvudet är helt slut och jag vill bara sova, men så fort den tanken kommer så kommer ångesten starkare också,.

men det går bra.


ska göra mitt bästa med att försöka sova!


/ L

Av tankarinatten - 1 september 2011 10:10

ligger ännu i sängen

hela kroppen är fylld av oro

vill egentligen bara ligga kvar här hela dagen

men jag vet att vi har redovisning och den måste genomföras

så borde gå upp för att förbereda mig en aning.

men är ändå så rädd att misslyckas,

rädd att inte prestera.


natten har bjudit på orolig sömn, vaknat en gång i timmen ungefär

så känner mig en aningens trött.


det är redan första september idag och tiden bara springer iväg.

nu ska jag ta mig samman och gå upp och göra en kopp the.



Ovido - Quiz & Flashcards