Alla inlägg under januari 2012

Av tankarinatten - 19 januari 2012 22:20

hets, ångest och dåligt samvete.

ikväll har jag inte kunnat styra mina känslor.

faan också.


hur ska jag någonsin kunna uppnå mina mål?


Av tankarinatten - 15 januari 2012 14:56

hur kan det vara att man har så stark ångest när det enda man ätit/druckit under dagen är två glas vatten?


vad beror det på?


smärtsamt är vad det är

får se om det blir bättre genom att gå och träna

Av tankarinatten - 14 januari 2012 10:07

åt en fjärdedels pizza igår.

ångest.


finns ingen annan utväg än att bli hårdare mot sig själv!





Av tankarinatten - 14 januari 2012 10:07

åt en fjärdedels pizza igår.

ångest.


finns ingen annan utväg än att bli hårdare mot sig själv!





Av tankarinatten - 12 januari 2012 16:44

den där känslan av att man bara vill spy

när man har sån där hemsk ångest att man kanppt kan andas

när magen värker och allt bara gör ont.


varför måste man äta?

Av tankarinatten - 10 januari 2012 22:49

har kryp i säng med enorma magsmärtor

och en trötthet som har ät upp hela mig i flera dagar nu.

men ändå kan man inte sova.

varför?

det är ju det enda jag vill, låt mig bara få slappna av!

Av tankarinatten - 10 januari 2012 20:42

har varit så otroligt elak mot ingen mindre än mig själv dessa dagar.

dagar som nästan blivit till veckor.

det har varit och är fortfarande smärtsamt.

men vad ska man göra?


jag får inte fortsätta såhär, det är verkligen i en ond cirkel.

att varje dag gå och skämmas för sig själv dag ut och dag in.

när benen är tjockast i världen och magen bara hänger.

det är slut med det nu,

för nu ska jag försöka gå ned i vikt!

Av tankarinatten - 2 januari 2012 16:36

jag undrar hur mycket man ska orka bära innan det vänder?


 


när kommer min tur?
orken, lusten och viljan
börjar gå mot sitt slut
finns varken kraft eller energi kvar att plocka av



vill bara lägga mig ner och sova
utan krav, utan prestationer, utan obehagliga händelser, utan smärta
utan känslor, utan något
bara vara och få andas



så vill jag vakna igen



eller vill jag ens det?

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards