Alla inlägg den 6 september 2011

Av tankarinatten - 6 september 2011 23:35

den där ständiga ångesten

den ständiga smärtan


har gått i säng

dåligt samvete

känner sig så himla värdelös, för det är ju det han skriker till en hela tiden


tårarna rinner


jag ber, låt mig bara få sova

för är så himla trött

och för att jag ska orka mitt morgonpass på gymmet!

Av tankarinatten - 6 september 2011 18:57

känslorna är ju demsamma varje dag i princip

men nu några dagar har det blivit alldeles för mycket och det har gått ut på helt fel sätt.

ångesten är starkare än någonsin och man känner sig än mer värdelös och misslyckad sen innnan.

hets,hets, hets.

det var aldrig meningen att bli så.

ikväll ska jag gå på gymmet och sedan ta en lugnande promenad i hopp om att kunna sova inatt.

drömmarna är hemska just nu dessutom.


imorgon är det slut,

stopp.

för jag klarar inte mer,

det är ett som är säkert.

Ovido - Quiz & Flashcards