Direktlänk till inlägg 31 augusti 2011

skyltar emot kärlek

Av tankarinatten - 31 augusti 2011 22:10

har inte skrivit på länge har inte blivit av har inte kunnat formulera mig samtidigt som det varit så fullt upp. förstår inte hur allt kan ha gått så fort.


sommaren har varit bra, så himla bra.

men samtidigt har den varit jobbig.

men jag har valt att enbart försöka alla positiva delar, för det har varit så otroligt mycket så som:

konserter, resor, party, jobb, fotbollscup, underbara människor, spontanitet osvosvosv.


nu är vi påväg mot hösten och det är med blandade känslor!

skolan har börjat med en rivstart och vi kör på en redovisning på 50 sidor engelsk facklitteratur imorgon, skjut mig skulle jag vilja säga.

men vi har fixat och läst nu så försöker intala mig att jag inte kan prestera på topp direkt, och att bara ett genomförande är bra i läget som är, när vi bara haft två dagar på oss.

men det är inte det lättaste, men jag hoppas det går.


/ L

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tankarinatten - 25 juli 2012 21:12

ångesten har tagit ett hårt grepp om mitt bröst den gnager sig djupare och djupare inåt det gör ont ikväll är mina krafter inte tillräckliga för att stå emot jag klarar inte det, tröttheten skriker. det börjar göra ondare.   den onda ci...

Av tankarinatten - 2 juni 2012 09:38

skolan är slut, har haft sommarlov sen ett par dagar tillbaka. en början av sommarlov som tillbringats med jobb. men idag är dagen kommen, dagen då jag ska lämna min stad för att åka hem och spendera sommaren där. inte förrens nu de senas...

Av tankarinatten - 19 maj 2012 09:54

förstår inte hur jag kan ha gått upp 5kg i vikt. hur ska jag bli av med dessa till sommaren? eller överhuvudtaget. har ju knappt ätit något på hela veckan. men det är ju heller inre rätt strategi. jag pendlar ju som aldrig förr. antingen ...

Av tankarinatten - 24 april 2012 19:13

jag är så dum så dum som lurar mig själv så mitt beteende är inte normalt jag mår inte bra jag är försvunnen i mig själv och jag ljuger för ingen mer än mig själv hur många gånger har jag inte sagt att det är sista gången, för mitt eget bästa. ...

Av tankarinatten - 11 mars 2012 18:33

det är söndag, det är höstväder, det blåser som aldrig förr. borde göra så himla mycket men har bara gjort dåliga saker hela dagensaker jag kommer må dåligt över sen! men jag har bara mig själv att skylla..eller är det egentligen jag? människor i min...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards